Förklara För Lovisa!:)

Heej!:)
Nu ska jag förklra för Lovisa hur jag gjorde detta:



Före!


Efter!


Jag laddade först upp bilden på Photohop!

Du klickar först på "File", sen på "Open" Och väljer bilden du vill redigera!:)


Sen så när du fått upp bilden så klickar du på "Image", sen klickar  du på "Adjustments", och till sist klickar du på "Brightness/Contrast"

När du gjort de så får du upp den där lilla rutan brevid bilden där. De där två små "spakarna" som jag gjort svarta pilar mot kan du dra åt höger och vänster för att skjustera färgerna på bilden:) Då blir (i detta fall, bilden mycket mörkare för den va så ljus förut:P)

Sen så ska du ju självklart spara bilden de gör du genom att: Klicka på "File", och sen på "Save"
Tänk på att spara bilden i JPG format så att du kan lägga upp bilden på t.ex din blogg sen:)
(formatet på bilden ändrar du nedanför där du skriver in namnet på bilden:P)


Jag hoppas att du förstår Lovisa?=)<33




Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: Lovisa

Tack :)<3

2010-04-26 @ 07:14:50
URL: http://waesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0