Tro inte att du kmr undan!

..Asso Hanna Sjödin om du inte erkänner att det är du som har skrivit de dära så kommer jag polisanmäla dej! Jag är seriös! Så kom ointe och låtsas heta andra saker som Typ sara och så..

Vi vet vad din blogg heter lilla gumman: www.scarychild.blogg.se !!

Så erkänn och säg vrf du gjorde det ok?

// Bällah!

 


Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: blondinen malin

Tjoohejsan ;D Vill bara "meddela" att jag har ny blogg, efter att jag tog bort min fd. sjuttondeapril.. :)



kram

2010-04-29 @ 15:44:35
URL: http://maamka.blogg.se/
Postat av: blondinen malin

Aha;) hehe! Dock har ja inte lika många läsare som förut, vilket är jobbigt eftersom det är många som inte kommer hitta till min nya blogg.. =/ <3



Hur mår dudå?

2010-04-29 @ 17:47:35
URL: http://maamka.blogg.se/
Postat av: blondinen malin

Jättesnällt, om du vill du behöver inte länka.. =) men jättegulligt av dig isåfall ;)



Jorå, ja mår väl sådär jag också! =/<3

2010-04-29 @ 18:06:49
URL: http://maamka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0