<3


jag ser dig åt vilken håll jag änt tittar!
ditt namn är som fastfruset i mitt huvud.
kan inte slut tänka på dig!
du betyder så mycket, vill träffa dig<3
saknar dig skit mke<3
hur ska jag klara mig utan dig?
min sol! min skrattmomb!
personen som får mig att skratta vad du
än säger. du kan få mig att skratta när jag
mår som mäst. behövder dig.
du är helt underbar.
kommer inte klara mig utan dig.
jag kommer aldig att glömma dig, vill inte, kan inte.
du kommer alltid finnast i mitt hjärta,
du betyder så mke.
du finns alltid där när man behöver dig.
alltid den man kan skratta med.
den sötaste i världen.
ditt leende gör min knäsvag.
dina ögon är llika vackra som himlen!
jag älskar dig<3



kommer inte säga vem det är... de e min hemlis ;)<33

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: mimmi :d

sv: okej , nu har jag gjort d :)<3

2010-07-07 @ 10:45:40
URL: http://privatastt.blogg.se/
Postat av: tove

Hej!Jag tycker du gör så snyga designer,

och skulle jättejärna vilja ha en design från dig!

Tror du att du kan fixa det? :D

2010-07-07 @ 14:25:37
URL: http://tovesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0