and i´m home :)

Hellu:)<3
Nu är ja hemma från resturangen :) De va jätte najs :P När vi ätit gick ja och Hanna till vattnet, hon ville bada ;) Ja bara passade henne, eller ja va i vattnet och typ "gungade" henne i vattnet :P Pappa fotade lite kan ladda upp nån dag ^^

Nu ska ja bara ta de lungt :)

Btw: vi ska troligen åka till Danmark i helgen :) Vi kommer va där i en vecka då :) Ska bli jätte roligt, kanske kommer ta me mig datan! :D Men de e inte säkert de finns internet :/ Men vi får hoppas :D Kommer ha me oss systemkameran och mellan kameran och kanske nån digetalkamera också så de blir skit mke bilder när ja kommer hem, om vi åker :)

Kram

Alldeles nyss ;)





Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0