FRÅGESTUND :D

Nu kör vi igång med en frågestund :)
Alla som skriver mer än tre frågor följer ja på bloglovin och blir länkade i ett inlägg ;)
Så fråga på nu så svarar ja när ja har tid och fått in ganska många frågor =)<33

Tips på va du kan fråga om :)
♥handboll
♥vänner
♥bloggen
♥design
♥foto
♥m.m

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: Hanna

(WOHOOO JAG VILL BLI LÄNKAD & BLI FÖLJD PÅ BLOGLOVIN ;d)



1. E du singel? ^_^ (Eller snigel xD)

2. Coca Cola/Pepsi? xd'

3. Hund/katt?

4. Hamburgare/Pizza? (HAHAHAHAH BARA FETTOMAT HÄR ;d)

5. Gurka/Tomat? xD

6. Sommar/vinter? (SOMMAR FTW!)



HAHAH, det var mina frågor :D

/ främling <3

2010-07-11 @ 12:05:42
URL: http://hannare.blogg.se/
Postat av: Nea

Kan du göra en header t mig? :d <3333

2010-07-11 @ 18:13:51
URL: http://neasliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0