hehehe

nu kommer ett litet test^^
jag kunde inte stänga av datan för ja e så utråkad x)
PERSONLIGT
Namn: Sara
Födelsedag; 11 januari 1998
Födelsestad: Stockholm
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Brunett
Längd: 168
Högerhänt/vänsterhänt: höger
Stjärntecken: stenbock
Skostorlek: 39.40 :S
Är dina föräldrar skilda: Nej;)
Rädslor: Spindlar^^
Mest använda namn på msn: S A R A | | *******

FAVORIT
Färg:
marinblå
Sport: handboll
Godis: lakrits
Affär: Gina ;)
Nummer: 25
Tuggummi: Extra
Helgdag: Lördag
Årstid: sommar
Radiostation: The Voice

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär:
ja
Rymt hemifrån: mm...
Sovit utomhus: aa^^
Spytt i skolan: nopp
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: aaa^^
Sett en död människa: Nee
Ätit sushi: USCH!
Varit på scen: Aa
Retats: Ja???

DU
Svär:
AA
Duschar dagligen: varannan dag ;)
Vill gifta dig: Hm.. e redan gift me elin xD<333
Kommer överens med dina föräldrar: inte allitd
Är rädd för åska: Lite :S
Spelar något instrument: Nopp
Äger en ipod: Nee :'(
Sover med gosedjur: Nee?
För dagbok: Blogg^^
Sjunger i duschen: NEHE

THIS OR THAT
Pepsi/cola:
cola
Mc donalds/burger king: doken
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär:jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: tv
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Adidas

KAN DU
Gå ner i splitt:
nee
Skriva med båda händerna: lite
Vissla: jaappp
Blåsa en bubbla: AA
Ha dina ögon i kors: nee?
Nudda näsan med tungan:  nej
Dansa: Ja:P

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
Hanna
Du pratade i telefon med: Ebba tror ja
Du kramade: Ebbis
Du skällde på: Daniel
Du sportade med: Kommer inte ihåg

SENAST DU
Skrattade:
Idag
Grät: Igår
Filmen du såg: Eclipse :D
Tuggade tuggummi: igår :)

VAR ÄR DU?
Vad ser man utanför ditt fönster:
Solnedgång o 4 gråa hus^^
Lyssnar du på musik nu: nee
Vad har du på dig: fotbollshorts, linne
Vad är det på din musmatta: Har ingen x)

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter:
neä
Mirakel: neä
Kärlek vid första ögonkastet: kanske...
Spöken: aa^^ (ahhaha, ebba när vi tältade xD)
Tomten: NEJ!

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med:
3^^ ahahha
Dricker du mjölk: ja.
Person du hatar mest: en person som kallade min bff ****
Vad borde man uppfinna: städmaskin, läxgörare m.m.
Är du ett hälsofreak: Nee?:P
Vilket är det värsta vädret: Åska, blixt skit mke regn x)

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0