LOVE YOU DARLING :d<33

HejHej, kom precis in från att ha varit ute och solat lite ;)
Vid 12 idag så åkte vi inn till fåfängan och fikade lite, sen åkte vi till forum och köpte lås till mig (hänglås till skåpet i skolan) Och så fick brochan en ny nyckel, sen drog vi till maxi och köpte glass :)
Ja köpte ofc min älskling :D :D :D <333
Skit gott :):)

Vet inte riktigt vad ja ska skriva, men aja, ska ladda upp bilder från igår nu :) bilderna från idag kommer nog ikväll eller nån annan dag ja orkar inte hämta kameran nu :P

Kram


Coolingen Tobbe ^^
hahahhahhahha

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0