mobil test

Ta din mobil och klicka dig fram till kontakter,
blunda och räkna till 5 och skriv de namnet som du hamnar på.

Fuska inte!
1. Din största idol: Alexanda!:)<3
2. Den du älskar mest: Bajskorv^^<3
3. Någon du tycker är äcklig: Carro!<33
4. Kommer du ha sex med näst: Elin Syrja<33
5. Den du tycker är snyggast: Emma i laget<3
6. Fulaste personen du vet: Filippa<33
7. Ditt hemliga ragg: Hanna<3
8. Vill du bli tillsammans med: Jennifer<33
9. Tycker du luktar äckligt: Kajsa Bajsa <33
10. Den du är kär i: Malin F
11. Den du vill ha som kk: Mitt Solnabarn:*<333
12. Tycker du är den största fågeln: Pappa
13. Vill du gifta dig med: Rebecca<33
14: Någon du blir upphetsad av: Solna Stella^^<3
15. Den du drömmer om: Tobbe <33
16. Tog din oskuld: Wassabi (tim)
17. Ditt största hatobjekt: Agnes :)<3
18. Den du gjort absolut allt med: Angelica
19. Den som du helst vill ligga med: Blenda<3
20. Vill göra allt tillsammans med: Clara <33
21. Någon du är sugen på: Elinore<3
22. Tycker du luktar gott: Emma<33
23. Tycker du är sexigast: Gurra<3
24. Någon du vill strula med: Ida Mamma<33
25. Vill du klämma på: Jesper<3
26. Tycker du smakar gott: Leeo:)<3
27. Är du tillsammans med: Miranda -.-'
28. Finaste människan: Mitt nackabarn:*<33333333

vissa stämmde fan xD<333






Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0