***morgon

Godmorgon!
Vaknade vid nio:O:O:O fy fan e skit trött, men de e så fucking ljust i mitt rum för pappa har inte orkat sätta upp den där j*vla saken^^
Idag skulle ja typ vara me ebba??? Eller så skulle vi träffa anahita?? Jag vet inte riktigt :S

Men iaf, nu e jag vaken och ligger och lyssnar på lite musik! Funderar på att städa mitt rum IGEN! Syrran e här inne 24/7 så de e lite svårt att hålla de fint -.-'
Får ringa Ebbis sen ;)<33

Kram


23 december 2009<33


Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

God morgon hoppas du sovit gott <3



Föresten orkar du rösta på min bild igen ? vore grymt snällt.. vill så gärna vinna :$

Länk; http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=2145

2010-07-08 @ 09:49:41
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0