Sickla

Heeej!
Idag ska ja till sickla och shoppa lite :)
Lägger upp de sen, om ja fick me mig nåt hem :P (vilken ja troligen kommer)
Så de blir inte så bra uppdatering idag :/

Kommer lägga upp och visa hur man gör sån där bild där se ser målat ut på kolsdesign när ja kommer hem :)

Sån


Kram

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0