till alla er jag ska göra designer

Heej!
Detta är till alla jag ska göra designer!
Just nu har jag väldigt många designer att göra (för att vara mig) Har typ 10 brukar har 3^^
Men väldigt lite tid :/ Imorn kommer ja typ inte vara hemma men kommer nog hinna me några designer innan ja dara ich möter tim,tim o ida om vi ska träffas ;)
Om jag inte träffar de så ska jag försöka göra så många designer ja hinner och sola lite ;)

Till simme: Jag kommer klara det stänger av datan om typ 5 min^^<3

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: maria

tjabbaaaaa (a)

jo, jag har hatf min header VÄLDIGT länge nu.. så skulle du kunna tänka dej att göra en åt mej?? ((:

kram <3



du kan kontakta mej på msn ;D <3

2010-07-06 @ 09:08:33
URL: http://annorlundasst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0