Äbba gästbloggar :D

Hey alla Saras läsare! :-)
Jag hade tänkt gästblogga, eftersom det stog i ett inlägg att om någon vän kunde gästblogga så vore det bra. Så då hade jag tänkt göra det. Sara spelar ju cup idag med sitt handbolls lag, hoppas dem vinner!

Nu ska jag sjunga en hejaramsa...
Heja Saras lag! Heja Saras lag! Ni vinner mest! Och är bäst! Woho!

Inte för att jag är bäst på hejarramosor då men.
Själv är jag sjuk idag, är suuperförkyld! Och det är inte alls kul. Aja.
Snart ska jag äta middag, kött, pommes och bearneissås :D Gott!

Har inte så mycket mer att säga, men besök gärna min blogg avebba.blogg.se
Puss o Kram! ♥


Hehe. Jag ligger på studsmattan ^^ Roterade den.


Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0