anahita och sara @msn

S A R A || du är mitt allt jag älskar deej<33 säger:

men har du typ remsa

Anahita || Online säger:

ne

S A R A || du är mitt allt jag älskar deej<33 säger:

eller stämpel du som du sa xD

haaha

Anahita || Online säger:

plankar

hihi^^

S A R A || du är mitt allt jag älskar deej<33 säger:

va fan e de da?

Anahita || Online säger:

öhhhh?!

vetu inte va planka e?!?!??!?!?!

S A R A || du är mitt allt jag älskar deej<33 säger:

joo en sån där lång platt sak av trä?

eller?

hahahhaa

Anahita || Online säger:

man hoppas över

S A R A || du är mitt allt jag älskar deej<33 säger:

??

vadå hoppar över?

hoppas*

Anahita || Online säger:

*hoppar

S A R A || du är mitt allt jag älskar deej<33 säger:

??+

Anahita || Online säger:

S A R A || du är mitt allt jag älskar deej<33 säger:

aha xD

hahahahhaa

asso-.- man typ hoppas över "stängslet"

 

hahahha, plamnka e när man inte betalar

man hoppas över

 

 

 

S A R A || du är mitt allt jag älskar deej<33 säger:

??

vadå hoppar över?

hoppas*

Anahita || Online säger:

*hoppar

S A R A || du är mitt allt jag älskar deej<33 säger:

??+

Anahita || Online säger:

S A R A || du är mitt allt jag älskar deej<33 säger:

aha xD

hahahahhaa

asso-.- man typ hoppas över "stängslet"


jag känner mig lite blond :S

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0