Design

Heej!
Just nu har jag ganska många designer att fixa! Så tänkte skriva en liten lista här i vilken årdning och så!


1. Becca
2. Josefine
3. Sofie

Till Emma: Kolla mejlet jag skrev till dej så förstår du varför du inte är med på listan :/

När jag e klar me Dessa designer så säger jag till.
Om någon mejlar mig om design efter detta inlägg så kommer jag nog säga att jag får vänta lite med dens design och mejlar personen när jag har tid igen ;)
Jag har ju annat att göra än att sitta vid datan :)

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0