dole - jag blöder kärlek


dole - jag blöder kärlek



utan dej är jag bara tom!
jag behöver dej för all överleva!
du betyder så himmla mycket!
mitt hjärta kommer stanna hos
dej när jag byter skola,
ta väl hand om det!

kommer sakna dej så mycket
att jag kommer vara död innan
sommarlovet är slut!

åhhh  ?(/)(&/(%&/¤%#¤"(&)!
klarar mej inte utan dej!

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: Tina Carlsson!

Det är jobbigt att lämna någon. Men det går att hålla ihop om båda två har den inställning att hålla ihop!

Det är bara kämpa och försöka. Mer kan du inte göra!



:)



Kramar Tina!

2010-06-07 @ 15:47:21
URL: http://tbic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0