Frågestund!


Nu har jag en liten frågestund här! Alla får fråga! De som har bloggar blir
länkade när jag svarar på frågorna :)
E.x på vad du kan fråga om!
Handboll
Favorit
Design
Foto
Mina vänner
M.m!

Svarar på alla frågor när jag fått in ganska många !:)


Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: Alexandra

Har du nån Hus djur? :P <3

När fyller du år? :)



Kram! <33

2010-06-16 @ 17:36:01
URL: http://alexandraburakhon.blogg.se/
Postat av: Ebba

Nu ska jag bomba dig med frågor (hoppas det är ok xD) <333



Vilka är dina bästavänner?

Hur länge har du hållt på med photo shop?

Vilken är din favorit affär?

Vad gör du på fritiden?

Vad vill du bli när du blir stor?

Vilken är din favorit färg?

Vilken är din favoritmat?

Har du haft något husdjur nån gång?

Hur länge har du bott där du bor nu? ^^

Vilka är dina tre favoritsporter?

Om du får välja 5 stycken som är dina närmaste vänner, vilka blir det då?

Ska du resa någonstans på sommarlovet?

Jeans eller mjukisbyxor?

Gillar du cola? x)

Vilken är din favorit tidning?

Favorit resemål?

Vad gör du oftast på sommaren?

Favorit godis?

Vad brukar du göra på helger?

Gillar du mig?(A)<3



Nu orkar jag inte ställa mer.

Puss hej leverpastej x)

2010-06-16 @ 18:06:00
URL: http://avebba.blogg.se/
Postat av: louise<3

bästavänner?

favoritmat?

favoritdricka?

favoritsak?

favoritfilm?

favoritklädsel?



kram lollo<333

2010-06-16 @ 19:46:51
URL: http://ofverstroms.blogg.se/
Postat av: E

Kan inte du börja videoblogga? :)

2010-06-16 @ 20:25:44
Postat av: Melindaaa ;) <33

1. Forum eller stan??

2. Skype eller msn?

3. Data eller vara ute?

4. Teater eller simmning

5. Melindaasliv.blogg.se eller elinare?

6. vad vill du mest ha? besökare på bloggen eller godis för 5000kr

jag kom inte på flera frågor..<3333

2010-06-16 @ 22:00:24
URL: http://melindaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0