FRIEND OF THE WEEK

Tänkte börja med en ny kadekori, nämligen veckans kompis!
Då skriver jag om en kompis varje vecka (om jag hinner)
ett lagom långt inlägg sen så finns det på bloggen :)
Jag börjar denna vecka sen så får vi se om jag hinner
skriva varje vecka :)



Veckans kompis blir Ebba<3


Om änglar bor i himmlen varför är du är?
Varför är du fortfarande på jorden?
Du är världens finaste ängel som betyder sååå mke<3
Av så många personer så valde du mej som kompis?:O<3
Jag är så himmla glad att ha dej vid min sida jag vill aldrig
mista dej,  du betyder så mycket!
Vi har så många minnen tms! Så många trevliga dagar!
<3
Du och jag för alltid ebba <3

sara♥ebba
lång♥kort
granne♥granne
syster♥syster
98♥97
brunett♥blondin

jag älskar deeej <3

alla besöker hennes blogg www.avebba.blogg.se


Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: tack så supermycket :D gud vad glad jag blir =)

2010-06-02 @ 18:09:28
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Ebba

nawwwwwwwww sara <333333333333

2010-06-02 @ 18:13:46
URL: http://avebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0