Home från Twi-Event

Heej!
Nu är jag hemma igen :)
Jag och Sanna hade det bäst i Hovet:D<3
Bilder kommer sen p.ga att de flesta bilderna finns på Sannas kamera för min fick slut på bateri men de va jag som fotade alla bilder x)
Orkar inte riktigt berätta vad vi gjorde men de visade klipp, svarade på frågor m.m<3

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0