sickla

Heej!
Nu är jag hemma hos Ebba (har me mig min data) vi sitter och nördar oss vi varsin data x)
HAHAA, vi ska snart dra till sickla och vara där en stund innan bion börjar ;) Gå runt och shoppa lite och äta lite lunch^^
SNART ÄR KL TRE DÅ SKA JA OCH EBBA SE ECLIPSE :D<3333333333333333333

Länktar skit mke<333333

Nu ska vi typ dra till sickla bussen går om 20 min^^ Ha de bra, bloggar kanske ett skit snabbt inlägg innan vi drar^^

Ha en bra dag, det ska ja jag ska ju titta på eclipse för fan!
;)<3333

Puss:*<333

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0