Svar på tal

Anonym, men ändå snäll...lite iaf om
Vill inte vara elak.. men jag får nog säga att den ser lite bättre ut på Ebba. Ni båda är väldigt fina i den, men (ta nu inte detta på fel sätt) men den ser lite kort ut på dig. På Ebba ser den ut som en magnifik klänning, på dig ser det.. ja asso inte kort-kort, men åt det hållet om du förstår hur jag menar. Nu får man ju också se till, om jag minns rätt att du är väl aningen längre än Ebba. Sen är ju bilderna tagna lite olika så man ser inte riktigt hur den sitter nertill på Ebba, men nu har du iaf min anonyma åsikt.

svar: hehe, okej x) Tack för din åsikt. Jaa, jag är typ 20-30 cm längre än ebba :P Jag använde den som tunika och ebba använder den mer som klänning. Som ni kanske såg hade jag shorts under :P


Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0