ALLA SOM KAN LÖSEN FÅR GÄSTBLOGGA :) <3

Heej!:)
Nu så tänkte jag bara berätta att det inte kommer att bli nån uppdatering imron eller på lördag!
För att imron så kommer jag aldrig att kma hem efter skolan x)
Jag ska till saga direkt efter skolan/karnevalen!
Sen så ska jag sova där. Så åker vi tms till träningen, sen duschar vi där. Sen bär det av mot grönan om det är fint väder?:)
Så alla som kan lösen för blogga om de vill, säger inte att ni måste bara om ni vill och har tid!:)

Så vi hörs på lörsdag kväll eller söndag. (ska vara med ebba på söndag om hon mår bra)

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: Ebba

aa det ska du :P <33

2010-05-28 @ 08:23:27
URL: http://avebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0