BILDER PÅ SARA:)


Sara står i mitten tror jag :P


Sara står 5:a från höger! (4:a från vänster)

Sara ligger i mitten:)


Sara står 5:a från vänster!






Det är inte så jätte bra bilder Sara, jag stog typ längst upp när du gjorde fristående, bilderna när vi väntar på medaljer satt jag längst fram och tog:)

Alla besöker Saras blogg: www.volker.blogg.se <3


Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0