DU TOR DU E NÅGOT!

Asso serri j*vla skit. Du tror du är något. Tro nt du kan säga vad som helst, för 99,9% av allt du säger e nt sanning!
Du tror att ebba nt vill va vän me mej, va fan tänker du med då?:O
Asso serri ta och skaffa dej ett liv!

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Har precis fått se min första studentpresent! Ganska spårad faktiskt!

Måste även köpa till mina vänner.

Har du något tips? svara gärna i inlägget här under:)

http://vadfanskajagheta.se/2010/may/fredag-den-basta-studentpresenten.html

2010-05-21 @ 20:26:16
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Anonym

Asså seriöst tar jag inte bråket igår på allvar. Det var bara skoj att tjafsa lite. För jag tar inte illa upp av vad du säger och jag tror inte du tar illa upp av vad jag säger..

2010-05-22 @ 17:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0