Ebba skriver

Japp jag hade tänkt gästblogga lite ^^
Eftersom Sara har fullt upp hela dagen idag och imorgon. Ni kanske undrar hur jag kan skriva och om inte jag är i skolan? Nej, jag är inte i skolan för jag är sjuk. Jag har ont i halsen, är förkyld och är hängig. It's not so funny.. :-/ Iaf, jag hade tänkt gästblogga på Saras blogg medan inte hon kan. Alltså idag och imorgon.

Har inte så mycket att säga just nu. Ha det bra!
Puss ♥ /ebba


This is me.. ;-)

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: I D A

sv; tack :)

2010-05-28 @ 13:39:01
URL: http://idajk.blogg.se/
Postat av: BeccA

Jag har en ny blogg (: <3

2010-05-28 @ 22:20:34
URL: http://restrong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0