GRÖNAN TODAY :) <33

Heej!:)
Idag blir det inte mycket uppdatering för att jag och Saga ska till grönan :)
Det ska bli skit kul!
Ska snart äta frukost men vi hörs väl efter grönan, jag tar med mej kameran :)

kram<3

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: Julia

Sv; Haha, yyyes ^^

2010-05-30 @ 10:57:27
URL: http://juliakg.blogg.se/
Postat av: Anahita

Tack älskling<3

2010-05-30 @ 11:21:53
URL: http://browneis.blogg.se/
Postat av: anonym

har ida t ngn blogg ? isf vad heter den ?

2010-05-30 @ 17:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0