hur fan?

du får mej att le
 du får mej att må bra
 du får mej att skratta du får mej att gilla dej mer<33
jag vill aldrig glömma dej,
du betyder så mkt
men ändå kan ja inte visa dej de till räckligt mkt
du är en sån stor del av mitt liv
som bara kommer att försvinna en dag
jag kommer klarar inte av det
hoppas att ni står ut med mina tårar på skolavslutningen
för de är de som kommer hända me mej:/
kommer inte klara av att hålla pokerfacet
de är för mycket
ni betyder så mycket
jag vill inte lämmna er
jag älskar ju er
klarar inte av att lämmna er
varje gång ni gråter gråter jag,
men innombords
ni är mitt liv, jag skulle aldrig klara mej utan er<3


Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0