JAG LÄMMNAR DEJ ALDRIG!

Jag vet hur du känner,
jag känner likadant. Men jag vill inte
du får inte må dåligt. Jag hatar att höra på msn/blogg
att du mår dåligt. Du måste klara det här.
Du betyder så mycket jag vill inte att du ska vara lesse
eller må dåligt.
Jag vill att du ska vara glad, jag vill se ditt underbara
smile.
Alltid lika söt och glad. Alltid lika underbar!
När du är lessen så blir jag lessen för du betyderså mycket.
Lova att du aldrig dör, inte på ett låååångt tag iaf.
För då kommer mitt hjärta sluta så du är mitt allt. Jag älskareej gmn<3
Du anar inte hur mycket du betyder!

Jag vet att du kommer klara det, och om inte så har
vi varandra. Jag ska inet flytta jag stannar här.
Du vet att jag alltid finns här för dej!

du♥jag
browny♥browny
lång♥normal
syster♥syster

 Du vet att jag aldrig skulle lämmna dej!<3
Finns här kom och prata ut, jag vet hur du känner
hjälper dej genom allt<33


Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer
Postat av: ♥Lovisa Waesterberg♥

Svar: Haha, vilket sammanträffande :D tack! det va jätte pinsamt när man skulle gå fram ;$ Haha <3

2010-05-21 @ 07:03:00
URL: http://waesterbergs.blogg.se/
Postat av: Anahita

Jag är inte normal jag ee kort:(<33333

2010-05-21 @ 09:38:26
URL: http://browneis.blogg.se/
Postat av: Anahita

sv: Haha vi säger så<33333;)

Logga in på msn:*<33

2010-05-21 @ 13:33:24
URL: http://browneis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0