KARNEVAL + SAGA

Heej!:)
Förlåt att jag inte har bloggat men jag skrev ju att det inte skulle bli nån uppdatering...
Men iaf, de blev ingen grönan idag:/
De regnar lite till och från så vi vågade nt åka x)
Men jag och Saga har haft det jätte kul.
Igår...
Igår så var de fredag och jag var i skolan *SOM VANLIGT* Efter skolan gick jag hem och hämtade min väska, sen GICK jag tillbaka till skolan för att möta saga. Vi gick och köpte lite chips och sånt!:)
Sen tog vi bussen hem till henne och spelade kort, spelade 21:an (basket), körde lite vollyboll och hade jätte kul. Sen så tittade vi på lite film och käkade chips och somnade kl halv tio!!! OMD, de är ju skit tidigt men vi va typ skit trötta X)
Idag...
Idag så vaknade jag och saga kl 6.50. Då klädde vi på oss och åt frukost. Sen väntade vi på att kl skulle bli halv nio så vi kunde åka till träningen, så tränade vi till halv elva. Sen duschade vi där. Sen så kom mamma och hämtade oss och skjuttsade hem oss hit. Så då ritade vi och fotade lite x)
hihi!
Sen åkte saga hem för att min moster, kusin och morbro kom:)
Vi fikade lite, kastade lite blogg och sånt.
Och snart så ska vi äta mat.
Bloggar mera sen så kommer kanske lite bilder, inte så många för de personerna jag fotade vill inte att jag lägger ut de blirderna (drivbilder)

Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0