SAKNAR 2009♥

Fy fan va jag saknar 2009!
Allt va så bra då, jag var en snäll
och duktig flicka som lydde och va glad,
hade mina vänner som jag alltid skulle ha...
Men nu 2010, allt är borta snart. Jag vill nt att ni
ska försvinna vi hade så kul. Det var vi förevigt,
men nu allt ät snart som bort blåst.
Allt var bäst 2009!!!

Jag vill tillbaka till då!<3


Läs innan du kommenterar:
- Jag svarar på alla kommentarer.
- Du får jättegärna tipsa mig om någons blogg eller din egen. Jag kikar in på alla kommentarer jag fått.
- Allt som jag skriver eller kommenterar är mina egna åsikter som jag STÅR FÖR! Jag väljer själv vad jag vill skriva.
- Tänk på att jag kan se ditt ip-nummer.
- Våga stå för din egen åsikt!

Så nu är det bara att kommentera, tack så jättemycket! Jag svarar så fort jag kan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0